Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Nejdřív stránku vykreslete, až pak oživujte

Nejdřív stránku vykreslete, až pak oživujte

Zprávičky JavaScript, Různé

Nálepky:

Pokud hledáte způsoby, jak zrychlit svůj web, určitě jste slyšeli o technice zvané „asynchronní načítání JavaScriptu“. Na možné problémy při použití této techniky upozorňuje Steve Souders. Při asynchronním načítání jsou sice skripty načítány v samostatném vlákně, ale jejich spuštění po načtení stále blokuje vykreslování, což je zejména u náročnějších aplikací znát. Autor proto radí psát aplikace tak, aby nejprve nechaly vykreslit HTML a teprve po vykreslení informací spouštěly skripty. Návštěvník totiž líp vnímá kompletní stránku, kde dočasně nefungují např. nějaké efekty, než zpola vykreslenou stránku, která něco dělá a nechá jej čekat.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.