Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Kam poskočí web v roce 2009?

Kam poskočí web v roce 2009?

Zprávičky Webdesign

Ian Jacobs na blogu W3C publikoval několik předpovědí, kam se může web v nastávajícím roce 2009 posunout. Mimo jiné se budeme stále více setkávat s vizualizací dat (a máme k tomu stále lepší prostředky, např. značku canvas) a objeví se více služeb využívajících geocoding. A co vy? Máte také nějaké předpovědi? Na čem závisí jejich splnění?

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
2 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Jan Jelínek

U SL je to jasně dané vydáním SL 3.0. Už podle prvních zpráv je patrné, že je na co se těšit. Mezi nejočekávánější nové vlastnosti bude patřit:

– podpora 3D
– podpora tisku
– renderování HTML
– smažou se poslední rozdíly mezi SL a WPF
– povolen přístup přímo k HW (potažmo k grafice)

a mnoho dalšího. Více v tomto článku: http://weblogs.asp.net/toddanglin/archive/2008/04/01/what-s-cooking-for-silverlight-3-0.aspx

shMoula

mel jsem kdysi trefne prognozy – prichod uzce specializovanych sluzeb hostujicich pouze konkretni obsah (video, audio, obrazky…), potom jsem premyslel o hostingu pouze databazi (to uz tu taky je), centralizovana sprava uzivatelu (zpusob openid), sluzby typu social-shopping, semapedia… bohuzel jsem nestihl prijit driv s zadnou z techto sluzeb :'(. kazdopadne ted me do budoucna nic nenapada, snad jenom obri dominance googlu a postupne prechazeni do rezimu velkeho bratra no a z tech pozitivnich veci mozna zavedeni mikroformatu pro zbozi v obchodech

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.