Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Juggernaut: komunikace serveru a prohlížeče v reálném čase

Juggernaut: komunikace serveru a prohlížeče v reálném čase

Zprávičky Různé

Juggernaut je řešení, které umožňuje realtime komunikaci mezi serverem a prohlížečem, a to hned několika způsoby – jako Comet server, pomocí WebSockets či přes Adobe Flash sockets.

Juggernaut sestává ze serverové části, napsané v Node.js, a z klientské, napsané v Ruby. Pro provoz využívá databázi Redis.

Více o použití Juggernautu najdete např. v tutoriálu na DailyJS.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Cesta URL: co se děje, než se načte webová stránka

Když do adresního řádku prohlížeče napíšete webovou adresu a stisknete Enter, spustí se fascinující řetězec procesů, které propojují váš počítač s celým světem. Od překladu doménového jména na IP adresu, přes navázání šifrovaného spojení, až po vykreslení každého pixelu na obrazovce - to všechno se odehraje během zlomků sekundy. Pojďme se podívat, co se mezitím děje pod kapotou webu.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku