Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Jak správně hlásit chyby webových prohlížečů

Jak správně hlásit chyby webových prohlížečů

Zprávičky Webdesign

Webdesigneři se dnes a denně setkávají s chybami prohlížečů. Přesto jen nepatrná hrstka z nich někdy nějakou chybu nahlásila. Často ani nevědí jak a kam nalezenou chybu nahlásit. John Resig z Mozilla Corporation napsal návod jak hlásit chyby webových prohlížečů, ve kterém najdete nejen, kam takové chyby hlásit pro všechny běžné prohlížeče, ale i jak by mělo takové hlášení vypadat a na co byste neměli zapomenout.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
2 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
kašlunavás
30. 12. 2008 15:58 smazal Martin Hassman, důvod: Urážlivý obsah.
kašlunavás
30. 12. 2008 16:48 smazal Martin Hassman, důvod: Stejný důvod.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.