Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Jak simulovat více vláken v JavaScriptu

Jak simulovat více vláken v JavaScriptu

Prohlížeče vykonávají kód JavaScriptu v jednom vlákně. To se časem změní s příchodem Web Workers, které jsou součástí specifikace HTML5, ale zatím se jedná o pevně dané omezení. James Edwards v článku Multi-threading in JavaScript popisuje metodu, kterou můžete více vláken v prohlížeči částečně simulovat. Používá při tom asynchronní časovače, které periodicky spouštějí části javascriptového kódu. Zabrání se tak zároveň zatuhnutí prohlížeče nebo zobrazení mezi programátory tolik neoblíbeného dialogu „Skript na stránce běží příliš dlouho, přejete si jej ukončit?“

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.