Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Jak logovat javascriptové chyby (nejen) pomocí Google Analytics

Jak logovat javascriptové chyby (nejen) pomocí Google Analytics

Pravděpodobně logujete (a sledujete) chybové hlášky vaší aplikace, které vzniknou na serveru, ale máte přehled i o těch, které vzniknou v JavaScriptu na prohlížeči uživatele?

Možné to je. Využijte k tomu událost window.onerror , která je vyvolána při vzniku javascriptové chyby a obdrží tři argumenty (1: popis chyby, 2: url souboru, ve kterém došlo k chybě, 3: číslo řádku, ve kterém došlo k chybě). Detekované chyby můžete snadno odeslat na váš server (ukázka, jak na to), kde je můžete logovat.

Zajímavé řešení se objevilo včera na blogu ThetaBoard, kde navrhují logovat javascriptové chyby prostřednictvím Google Analytics. Autoři zmiňují některé nedostatky, např. pomalou odezvu Google Analytics – o problému se dozvíte až se zpožděním, ale jinak je řešení funkční. Vzápětí se objevil podobný návod používající namísto Google Analytics službu Mixpanel.

Pokud ovšem mají logované informace dávat smysl, nemůžete používat minifikované skripty, v takovém případě byste místo vzniku chyby jen stěží našli (ovšem i v takovém případě byste se minimálně dozvěděli cenou informaci „že se s aplikací děje něco divného“).

Pokud chcete logovat javascriptové chyby přímo, ale nechcete v tuto chvíli vytvářet vaše vlastní řešení, můžete využít jedné z následujících služeb:

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.