Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Implementace hry Life v canvasu

Implementace hry Life v canvasu

Kyle McGregor implementoval klasickou hříčku Life (pro detaily o hře viz Wikipedia) v HTML a JavaScriptu. Kyleova implementace funguje jen v prohlížečích podporujících canvas, který autor pro vykreslování použil. Kód vlastní hry je velmi jednoduchý (průběh každého kola hry se přepočítává ve dvourozměrném poli, jehož obsah je vždy po skončení přepočtu kola vykreslen do canvasu) a ukazuje, že se s podobnými hříčkami budeme na webu setkávat stále častěji. (Zdroj: Ajaxian)

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Strategie a AI jako klíč. Do Prahy přijely špičky technologického světa

WebExpo 2025 ukázalo, jak se tvoří budoucnost. Třídenní technologická konference WebExpo 2025 přivedla do Prahy světové i české experty, kteří nabídli inspiraci napříč obory. Hlavním tématem byla propojenost disciplín, význam AI a potřeba otevřenosti vůči novým výzvám – včetně podpory legální imigrace. Ukázalo se, že inovace vznikají nejen v Silicon Valley, ale i tam, kde se nebojíme myslet jinak.