Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Implementace hry Life v canvasu

Implementace hry Life v canvasu

Kyle McGregor implementoval klasickou hříčku Life (pro detaily o hře viz Wikipedia) v HTML a JavaScriptu. Kyleova implementace funguje jen v prohlížečích podporujících canvas, který autor pro vykreslování použil. Kód vlastní hry je velmi jednoduchý (průběh každého kola hry se přepočítává ve dvourozměrném poli, jehož obsah je vždy po skončení přepočtu kola vykreslen do canvasu) a ukazuje, že se s podobnými hříčkami budeme na webu setkávat stále častěji. (Zdroj: Ajaxian)

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.