Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Implementace hry Life v canvasu

Implementace hry Life v canvasu

Kyle McGregor implementoval klasickou hříčku Life (pro detaily o hře viz Wikipedia) v HTML a JavaScriptu. Kyleova implementace funguje jen v prohlížečích podporujících canvas, který autor pro vykreslování použil. Kód vlastní hry je velmi jednoduchý (průběh každého kola hry se přepočítává ve dvourozměrném poli, jehož obsah je vždy po skončení přepočtu kola vykreslen do canvasu) a ukazuje, že se s podobnými hříčkami budeme na webu setkávat stále častěji. (Zdroj: Ajaxian)

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Austrálie vs. sociální sítě: ochrana dětí nebo absurdní regulace?

Různé
Komentáře: 1
Austrálie chystá razantní krok – od prosince 2025 budou děti mladší 16 let muset opustit sociální sítě. Ministryně komunikací Anika Wells ujistila, že vláda se nenechá zastrašit technologickými giganty. Zákon má chránit mladé uživatele před negativními dopady online světa, ale kritici varují, že může vést spíš k obcházení pravidel než k reálné ochraně.

Tor přechází na nový šifrovací algoritmus CGO

Různé
Komentáře: 0
Tor Project představil nový šifrovací algoritmus Counter Galois Onion (CGO), který nahrazuje zastaralý systém tor1. CGO přináší výrazně lepší ochranu proti manipulaci a sledování, zajišťuje forward secrecy a silnou autentizaci přenášených dat, přičemž zachovává vysokou výkonnost a nízkou režii provozu.

Nové Visual Studio 2026 a .NET 10

Různé
Komentáře: 0
Visual Studio 2026 a .NET 10 přinášejí moderní vývojové prostředí a výkonný framework, který výrazně zrychluje práci vývojářů, zlepšuje produktivitu a podporuje nejnovější technologie. V článku se podíváme na hlavní novinky, včetně AI asistence, moderního UI, optimalizovaného runtime a jazykových vylepšení v C# 14, a ukážeme si, na co si dát pozor při přechodu na nové verze.