Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Doom v prohlížeči

Doom v prohlížeči

Zprávičky Různé

Nálepky:

Aktualizace 4.6.2011, 20:44 – demo není dostupné, stránka hlásí Not found

Nejrůznějších příkladů „Wolfenstein v Canvasu“ a „3D prostředí a la Doom v prohlížeči“ jsme za posledních několik let viděli spoustu. Čekalo se na plnohodnotný Doom, a teď čekání končí. Mozilla uvolnila pod licencí GPL webový Doom – hru se vším všudy, včetně zvuku. Vykreslování je založeno na Canvasu, hra používá audio rozhraní a nejedná se o remake do JavaScriptu – zdrojové kódy v C byly přeloženy do LLVM bytecode a ten převeden na JavaScript pomocí nástroje Emscripten (viz). Pokud si chcete tohoto Dooma vyzkoušet, doporučuju rychlé připojení (nebo stáhnout zdrojové kódy a spouštět hru z lokálního stroje), rychlý prohlížeč a hodně trpělivosti.

Zdroj: The Next Web

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
alfi_

s takovou za chvíli bude fakt celý systém jen prohlížeč :)
ff4 se vůbec nechytá, starší jen 2-3 FPS, ale jako ukázka to stačí

Pavel Franc

Firefox 7a1 (Nightly) na mém nenadupaném notebooku dává 35 FPS, což subjektivně stačí na plynulé hraní.

BlackRider

I na Firefoxu 5b2, ale zvuk se seka…

Blaazen.

V Opeře 11 to jede svižně, ale bez zvuku. Asi 35 FPS na procesoru P7350 (dual-core 2GHz). Hodně to vytěžuje procesor, víc než starý Descent. Ale ten Descent jede na celé obrazovce v 1680×1050 a tohle je jen malé okno. Pravda je, že je Descent předělaný a možná toho víc táhne grafika, ale možná taky ne, nakonec obě hry běžely původně pěkně i na 100MHz AMD.

joshuaboshi

35fps na mem prumernem stolnim pocitaci… mam bradu na zemi… vazne narez :-O

Michal Šupko

Vždyť to má proti originálu naprosto nechutnou garfiku! Navíc je to strašně pomalé.

Ivan

?? oproti originalu nechutnou grafiku ? opravdu srovnavate stejne hry ? :D

jede to v pohode na wi-fi 35FPS jen to zere cele jedno jadro na i7 :)

Hugo

Pan ma zrejme slabu pamat…
Inak Opera na Q9550 / Linux 64bit 25-35FPS.

lord_kuko

Mna by zaujimalo, co sme ziskali. Jedine, co vidim, je ukazka toho, ze canvas vie vykreslovat veci a v JS (resp v niecom co ide transformovat do JS kodu) sa da nakodit 3D engine.

Na druhej strane, tento konkretny pripad – oproti originalu to je nenormalne narocne, kedze na dooma staci 100-nasobne slabsi stroj, nepotrebuje pripojenie na internet (procesor nezozerie tolko energie, neseka cloveku cela masina, …). Ale ide to cez browser – no, kopu veci je nedoriesenych a toto demo (ani ziadne ine podobne) sa zatial vobec netvari, akoby prinasalo nejaky koncept. Skor to posobi dojmom ze – aha, ono to ide. Trochu.

rgtfghsdfgasdf

Not Found

I’m sorry, I could not find what you were looking for.

Petr

Vysvetleni proc to tam neni, anglicky
http://hacks.mozilla.org/2011/06/doom-on-the-web/

spuctum

A funguje i IDDQD ? :p))))

petrkrcmar

Já jsem to zkoušel a všechny cheaty fungovaly. Jak píše Martin – je to vlastně originální hra převedená do JS. Bohužel už zjevně není k dispozici.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.