Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » DevFest CZ zveřejňuje program a oznamuje novinky

DevFest CZ zveřejňuje program a oznamuje novinky

Zprávičky PR Články

Technologický festival DevFest CZ, jehož tématem je letos středověk, si dával se zveřejněním programu pořádně načas. Nyní jej účastníci naleznou na 2018.devfest.cz/section/schedule.  „Pokaždé se snažíme zajistit co nejzajímavější výběr řečníků jak z naší malebné kotliny, tak ze zahraničí. To ovšem znamená mnohem více emailů, letenek, emailů a taky emailů. Tím pádem se to celé dost natáhne,” vysvětluje Katka, garantka PR.

Ani v mezičase ovšem organizátoři nezaháleli. Redesignem prošel především web www.devfest.cz. „Web teď mnohem více odpovídá našemu středověkému tématu. Drobný vtípek jsme si připravili také v sekci Aristocracy, která označuje tým organizátorů. No a samozřejmě přibyly informace o venue,” říká garant designu Vašek.

Časový harmonogram sice zveřejňuje DevFest až teď, jednotlivá jména řečníků a jejich přednášky jsou ale k dispozici na webu pod záložkou Knights od začátku října.

Na jaké přednášce tedy nesmíte chybět? Dominik, garant webu, má jasno: „Filip Hráček, protože je to náš Flutter king!”

Garantka speakers, Eliška, pak doporučuje rozhodně neminout přednášky Aygul Zagidulliny (Building for the Google Assistant: Voice First vs. Screen First), Filipa Hráčka (Flutter inside out), Britt Barak (Oh, the places you’ll go! – Cracking Navigation on Android), Davida Vávry, nebo Hawry Milani (Six Soft Skills for Super Software Devs).

Přednášky budou rozděleny do tří tracků a většina bude v angličtině. Všichni řečníci jsou k dispozici k nahlédnutí na: https://2018.devfest.cz/section/speakers.

S programem se pojí také páteční workshopy. „O workshopech jsme dlouho mlžili, ale stále platí, že budou v pátek a u našich partnerů, “ tvrdí Eliška, garantka speakers.

Letošní novinkou je speciální Women Techmakers track. „Ten bude rozdělen mezi všechny tracky – chtěli jsme účastníky trochu rozhýbat,” doplňuje produkční Bára.

DevFestovou atmosféru si letos mohou užít také maminky a tatínkové malých dětí. „Spojili jsme síly s komunitní školičkou Šídlo z Ostravy. Díky tomu bude na DevFestu také dětský koutek,” říká Katka. Kromě dětského koutku se rodiče a jejich děti mohou těšit na dětské jídlo v rámci cateringu, místo pro ohřev vlastní stravy, nebo třeba speciální nedělní poDevFestovou snídani. O lístky mohli rodiče soutěžit do 10. 10. na facebookové stránce CzechITas. Na soutěžní otázku „Kdo je to Geek?” měly za úkol odpovědět přímo děti. „Na výsledné definice se moc těšíme a určitě se o ně podělíme na našem facebooku,” slibuje Katka.

„Aktuálně jsou v prodeji Regular lístky, které jednotlivce vyjdou na 35€. Už od pondělí 22. 10.  se ovšem začínají prodávat lístky Late Bird, jejichž cena je oproti Regular lístkům dvojnásobná. Není tedy na co čekat,” říká garant celé akce, Honza. Speciální výhody, jako parkování přímo na venue, jsou pak připraveny pro majitele Community support lístků, které jsou o něco dražší. Už teď mohou navíc účastníci dát svým kamarádům vědět, že se na DevFest chystají, také pomocí rámečku na facebooku.

Akce začíná už 26. října dnem plným workshopů a bude pokračovat v sobotu 27. 10. Festivalovým zážitkem ve stylové Pragovce.

Více informací a lístky jsou k dispozici na www.devfest.cz

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.