Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Design uživatelského rozhraní pro děti

Design uživatelského rozhraní pro děti

Zprávičky Webdesign

Nálepky:

I návrháři bankovních aplikací v Javě si mohou přečíst a nalézt zajímavé tipy v článku Designing Apps for Kids. Děti totiž uvažují jinak, a proto se i k aplikacím (většinou výukovým a rekreačním hrám) chovají jinak, než běžný návrhář očekává. Víte třeba, jak děti používají tlačítko „BACK“? Možná se podivíte. A některé tipy rozhodně využijete i pro návrh „aplikací pro běžné uživatele“.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Cesta URL: co se děje, než se načte webová stránka

Když do adresního řádku prohlížeče napíšete webovou adresu a stisknete Enter, spustí se fascinující řetězec procesů, které propojují váš počítač s celým světem. Od překladu doménového jména na IP adresu, přes navázání šifrovaného spojení, až po vykreslení každého pixelu na obrazovce - to všechno se odehraje během zlomků sekundy. Pojďme se podívat, co se mezitím děje pod kapotou webu.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku