Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » DepthJS: Ovládejte prohlížeč Kinectem

DepthJS: Ovládejte prohlížeč Kinectem

Zprávičky Různé

MS Kinect, vstupní zařízení k herní konzoli XBox, se záhy po svém uvedení dočkalo velkého zájmu mezi kutily a hackery (toto označení neznamená „člověk co překonává bezpečnostní opatření a mění cizí servery“). Díky nim se začal Kinect používat v nejrůznějších aplikacích, které nemají s herní konzolí nic společného – viz minulá zprávička.

Projekt DepthJS představuje plugin pro prohížeč Chrome, který dokáže zpracovat pokyny zadávané pomocí gest přes Kinect. Technicky je propojení řešeno pomocí otevřeného ovadače ke Kinectu, nad nímž pracují knihovny pro CV. Výsledky přebírá server Tornado, napsaný v Pythonu, a pomocí WebSockets je předává do prohlížeče. Jak to celé dohromady funguje se můžete podívat na videu (Vimeo)

Zdroj: ReadWriteWeb

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
1 Komentář
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
pepiino

Zdá se, že jsme již blízko tomu, abychom po internetu doopravdy surfovali!

Cesta URL: co se děje, než se načte webová stránka

Když do adresního řádku prohlížeče napíšete webovou adresu a stisknete Enter, spustí se fascinující řetězec procesů, které propojují váš počítač s celým světem. Od překladu doménového jména na IP adresu, přes navázání šifrovaného spojení, až po vykreslení každého pixelu na obrazovce - to všechno se odehraje během zlomků sekundy. Pojďme se podívat, co se mezitím děje pod kapotou webu.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku