Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Co je contentEditable a jak se standardizoval

Co je contentEditable a jak se standardizoval

Zprávičky Webdesign

Atribut contentEditable je základem dnešních WYSIWYG editorů ve webových stránkách. Prvně se objevil v roce 2000 v Internet Exploreru 5.5, následně se s menší či větší mírou nekompatibilit začal objevovat v dalších prohlížečích. Později byla za pomoci reverzního inženýrství sestavena implementační specifikace a stala se součástí HTML5, které má standardizovat jednotné chování contentEditable napříč prohlížeči. Mark Pilgrim na blogu WHATWG celou cestu ke standardizaci contentEditable pěkně shrnuje.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.