Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » 3D editor v JavaScriptu s Canvasem?

3D editor v JavaScriptu s Canvasem?

Zprávičky JavaScript, Různé

Ne, nečekejte AutoCAD, na to současný výkon procesorů, přemletý přes několik vrstev abstrakcí, virtualizací a interpreterů nestačí. Ale přesto je 3DTin zajímavou ukázkou možností práce s 3D objekty v JavaScriptu. Inspirací.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
4 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
tsL

Hehe, taky vám připadají ty větráky na druhém obrázku v galerii jako hákáče? :-D

Radim

v Java scriptu to mozna nebude, ale Autodesk ma cloud verzi Autocadu, k vyzkouseni pouze v USA a Kanade, ale na youtube jsou videa. Taky maji cloud verzi Autodesk Maya. Vsechno to bezi v prohlizeci.

mamlasek

kolik procesoru a pameti potrebuji na to, aby se s tim dalo neco delat? mam Inteli dual core, Centrino 2, 1.8GHz, 4GB RAM a evidentne je to zalostne malo – jestli sem mel 0.2FPS bylo to moc. (a prohlizec FF 3.6)

Ruthion

2GHz Core2 Duo, Linux, 2GB RAM, Opera 10.61 v pohodě, Chromium 5.0 taktéž, FF 3.6 trochu drhne.

Jak Reddit migroval svou funkcionalitu komentářů z Pythonu do Go

Různé
Komentáře: 0
Reddit modernizuje jednu ze svých nejdůležitějších částí infrastruktury: systém komentářů, který denně obsluhuje miliony uživatelů. Původní Pythonový monolit přestával vyhovovat nárokům na výkon a škálování, a proto se tým rozhodl přepsat celý backend komentářů do Go. Migrace probíhala postupně, s paralelním během staré a nové služby, aby nedošlo k narušení uživatelské zkušenosti. Inženýři zavedli detailní porovnávání odpovědí, izolované databáze a robustní monitoring, což umožnilo bezpečné testování na živém provozu. Celý proces ukazuje, jak lze zásadní infrastrukturní změny provést bez výpadků a s důrazem na konzistenci dat.