Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » 10 rad, jak zvýšit konverzní poměr u e-shopu

10 rad, jak zvýšit konverzní poměr u e-shopu

Zprávičky Různé

Nálepky:

Internetové obchody občas používají příliš rádobyumělecký design. Některé používají komplikované flashové animace, které mohou zpomalit prohlížeč uživatele, zatímco jiní používají barevné schémata, která vysílají nakupujícím špatné signály. Existuje mnoho případů, kdy zkušení webdesignéři možná přehlédli otázky týkající se použitelnosti, přestože kreativní prvky mohou vypadat velmi atraktivně z hlediska designu, mohou být noční můrou pro on-line nakupující, kteří se snaží proklepat k pokladně. A / B testování pomáhá uvést tyto faktory do perspektivy pro dosažení nejlepších výsledků. Článek s názvem 10 rad, jak zvýšit konverzní poměr u e-shopu ze serveru interval.cz od odborníka e-komerční praktiky Jimmyho Rodrigueze vám poradí, na co všechno je nutné si dávat pozor.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Cesta URL: co se děje, než se načte webová stránka

Když do adresního řádku prohlížeče napíšete webovou adresu a stisknete Enter, spustí se fascinující řetězec procesů, které propojují váš počítač s celým světem. Od překladu doménového jména na IP adresu, přes navázání šifrovaného spojení, až po vykreslení každého pixelu na obrazovce - to všechno se odehraje během zlomků sekundy. Pojďme se podívat, co se mezitím děje pod kapotou webu.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku