Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » 10 důvodů, proč by se lidi z marketingu a BD měli naučit kódovat

10 důvodů, proč by se lidi z marketingu a BD měli naučit kódovat

Zprávičky Různé

Nálepky:

Proč by se, u všech všudy, měli nejrůznější lidé z PR, z „community managementu“, od SEO, SEM a z podobných oblastí učit kódovat („programovat“ by bylo asi moc silné slovo)? Proč by měli umět psát jednoduché skripty, navíc „ve svém vlastním zájmu“? Odpověď naleznete ve stejnojmenném článku.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře

Strategie a AI jako klíč. Do Prahy přijely špičky technologického světa

WebExpo 2025 ukázalo, jak se tvoří budoucnost. Třídenní technologická konference WebExpo 2025 přivedla do Prahy světové i české experty, kteří nabídli inspiraci napříč obory. Hlavním tématem byla propojenost disciplín, význam AI a potřeba otevřenosti vůči novým výzvám – včetně podpory legální imigrace. Ukázalo se, že inovace vznikají nejen v Silicon Valley, ale i tam, kde se nebojíme myslet jinak.