V dnešním Javascriptaření si ukážeme rovnou dvě knihovny, které pomohou při vytváření editorů schémat či grafů, představíme si běhové prostředí pro JavaScript založené na SpiderMonkey, ukážeme novou objektovou knihovnu pro canvas, překladač z Pythonu do JS, další nadstavbu nad WebGL i šablonovací nástroj.
Archiv pro kategorii: Různé
Nedávné vydání nové verze Internet Exploreru bylo doprovázeno marketingovou kampaní, jejímž sdělením bylo, že IE9 podporuje HTML5 ze všech prohlížečů nejlíp. Na to zareagoval Paul Rouget z Mozilly prohlášením, že IE9 implementuje HTML5 ze všech prohlížečů nejhůř. Jak to tedy vlastně je? Co je lež a co realita?
Cloudy mění nejen samotné programování, ale také způsoby spolupráce v programátorských týmech. Co se dřív zdálo nemožné, tedy že se tým, který vytváří web, fyzicky nikdy nepotká, natož v pracovní době a v jedné kanceláři, začíná…
Pojďte si poslechnout přednášku Michala Šrajera z Inmite o tom, jak vypadá vývoj mobilních aplikací od teoretického základu až po praktickou implementaci. Akce se koná ve čtvrtek 31. 3. 2011 v 18 hodin v areálu VŠE v Praze. Další podrobnosti o akci…
Velmi často se stává, že rychlost výsledné aplikace je nepřímo úměrná rychlosti jejího vývoje – čím rychleji ji vyvineme, tím pomaleji běhá. Pak přichází vhodná chvíle na optimalizace. Pár milisekund ušetřených tu, pár tam, a na výsledku to je náhle znát. V článku si ukážeme, jak optimalizovat aplikace v Pythonu.
Zajímavosti o této legendární hře přináší článek na Yahoo! Games. Víte třeba, že Pac-Man byl zamýšlený jako hra, která měla k hraní přitáhnout dívky? Nebo že každý duch měl jiný princip chování? Dozvíte se v článku…
Google implementoval technologii OAuth pro přihlašování k některým svým API. Aplikace třetích stran si tak mohou standardizovaným způsobem vyžádat souhlas uživatele pro přístup k API. Bližší informace naleznete v dokumentaci.
Pokud se vám líbí program na výuku programování Scratch a jeho vizuální způsob psaní programů, které převzal i Google pro svůj App Inventor, určitě nepřehlédněte projekt DesignBlocksJS, který je jeho obdobou, napsanou v JavaScriptu, a…
V programu konference IDF2011, věnované cloudům a globalizaci vývoje, naleznete většinou přednášky a workshopy zaměřené na nějaký praktický aspekt využití cloudů. Jiří Koutný a Martin Hujer přednesou téma, které bude čtenářům Zdrojáku jistě blízké –…
Mobilní zařízení dokážou pracovat s aplikacemi napsanými v HTML. Ale co opačný postup, tj. přepsání nativní aplikace do HTML5? Je to možné. Jak na to, kde se můžete setkat s problémy a jak je vyřešit, ukáže na reálném příkladu „matematické tabule“ Jeremy Chone, vývojář společnosti N2N-Apps.