Cloudové hostingy začínají pronikat i do slovníku českých hostingových společností. Většinou už pochopily, že „cloud“ není jen jinak nazvaný VPS, a nabízejí čím dál víc „cloudových“ atributů, od hodinového účtování za čas a prostor po plnohodnotná cloudová API. Dnes se podíváme na tři přírůstky…
Archiv pro kategorii: Různé
O knihovně Backbone.js jsme se už zmiňovali. Pro ty, kteří by rádi do jejích tajů pronikli důkladněji, může být užitečnýBackbone.js Tutorial.
Na blogu MSDN vyšel článek Handling Multi-touch and Mouse Input in All Browsers, v němž autor ukazuje, jak řešit uživatelskou interakci (příklad: drag and drop) pomocí myši i dotykového ovládání, a to pro různé prohlížeče.
Framework jQuery Mobile řeší řadu problémů spojených s vývojem webových aplikací pro mobilní zařízení a zjednodušuje jejich tvorbu. V tutoriálu How to Build an RSS Reader with jQuery Mobile se dozvíte, jak pomocí tohgoto frameworku…
V minulém článku jsme prošli, co dělá Flex atraktivní volbou pro snadný vývoj napříč mobilními platformami, dnes je na čase trocha praxe – naprogramujeme jednoduchou, ale už netriviální aplikaci, která bude spustitelná na iOS, Androidu a dalších podporovaných platformách.
Tutoriálový článek na blogu One Fork ukazuje, jak lze jednoduše integrovat JS testy coby CLI nástroj (a využívat je například při commitu do VCS). Popisovaný postup využívá nástroj PhantomJS (viz článek na Zdrojáku),…
Tým CakePHP oznámil oficiální vydání verze 2.0. Nová verze obsahuje řadu novinek, od opuštění podpory PHP4 (nadále pouze PHP5.2+) a změn v konvencích až po podporu HTML5 a CSS3 ve formulářích a vzhledu
Má obchodník s doménami, podnikatel a nejnověji filmový producent Zdeněk Kubík šanci zlikvidovat Ulož.to? Nakolik je jeho prohlášení o likvidaci tohoto serveru myšlené vážně? Udělejte si názor sami – rozhovor s Kubíkem na toto téma přináší dnešní Lupa.
HTML5 a hry k sobě docela sedí – i přes problémy, jaké HTML5 má s některými zásadními herními potřebami (např. zvuk). O problémech i o výhodách se v rozhovoru pro HTML5 Blog zmiňují Sean Lim a William Tan z týmu GameYawp, autoři…
U e-shopů jsme si zvykli na leccos a spoustu nepovedených detailů přehlížíme. Takové drobnosti mohou však nákup znepříjemnit, návštěvníka otrávit či dokonce poslat ke konkurenci. Na příkladu jednoho z nejlepších evropských e-shopů si ukažme, jak jej lze udělat, aby bylo nakupování příjemným zážitkem.