Přejít k navigační liště

Zdroják » Touch

Archiv pro štítek: Touch

Články Webdesign

V minulém článku jsme si představili metody pro sledování a zachytávání dotykových gest pro zvětšení, zmenšení a natočení (známá gesta dvěma prsty). V tomto článku přijde na řadu sledování konkrétního dotyku prstu na dotykové ploše a jeho pohybu, a to na velmi nízké úrovni.

Články Webdesign

Dotykové ovládání je v mobilních zařízeních de facto standard. Při prohlížení webu v mobilním prohlížeči jsou dotyky a dotyková gesta primární metodou, jak uživatel se stránkou komunikuje. Jak na takovou komunikaci stránku připravit? V článku si ukážeme API pro dotyková gesta.

Články Různé

Obrovský úspěch „osobních počítačů bez klávesnice“, dotykových zařízení, tabletů či dotykových smartfonů, bude mít vliv na celý internet, tu „webovou“ část nevyjímaje. Co se může změnit a co se změní? Jak se promění pohled lidí na internet a web, a je tato proměna příčinou, nebo důsledkem popularity tabletů?

Články Webdesign

K psaní nativních aplikací pro tento populární tablet od Apple potřebujete vývojové prostředí pro jazyk Objective-C a framework Cocoa. Pro některé druhy aplikací si ale vystačíme s možnostmi, které nabízí HTML5/CSS/JS. V článku si ukážeme, jak zařídit, aby i takové aplikace vypadaly „jako nativní“.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.