Přejít k navigační liště

Zdroják » HTML5 » Strana 4 » Strana 4 z 32

Archiv pro štítek: HTML5

Články Webdesign

V dnešním článku se prakticky podíváme na to, jak kód v HTML5 vylepšit tak, aby si s ním poradily i asistivní technologie uživatelů se zdravotním postižením či byl lépe přístupný pro uživatele mobilních zařízení. Zaměříme se na některé z technik, které už dnes fungují a je možné je bez obav používat a ukážeme si také, jakým postupům je zatím lepší se vyhnout.

Cesta URL: co se děje, než se načte webová stránka

Když do adresního řádku prohlížeče napíšete webovou adresu a stisknete Enter, spustí se fascinující řetězec procesů, které propojují váš počítač s celým světem. Od překladu doménového jména na IP adresu, přes navázání šifrovaného spojení, až po vykreslení každého pixelu na obrazovce - to všechno se odehraje během zlomků sekundy. Pojďme se podívat, co se mezitím děje pod kapotou webu.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku