Přejít k navigační liště

Zdroják » HTML5 » Strana 17 » Strana 17 z 32

Archiv pro štítek: HTML5

Články Webdesign

Už jste se někdy přistihli, že si ukládáte informace k dalšímu zpracování k elementům do atributů rel nebo class? Pokud ano, máme pro vás skvělé novinky: v HTML5 si můžete uložit libovolné informace do vlastních atributů, které jsou pro toto použití přímo určené. Pojďme si ukázat, jak na to.

Články JavaScript, Různé

Před nedávnem jsme si na těchto stránkách představili grafickou knihovnu Raphaël, která umožňuje jednoduše vytvářet vektorovou grafiku. Používá k tomu SVG (či VML). Podobně funguje i knihovna, kterou si představíme dnes, jenom místo SVG pracuje nad Canvasem. Hlavní výhodou je schopnost používat vrstvy.

Webdesign
Zprávičky Webdesign

HTML5 přináší nové elementy, nové formulářové prvky a s tím i nové datové typy. Na webu WebNT vyšel článek popisující datové typy v HTML5, které budete potřebovat například pro kódování a následné zpracovávání formulářů v HTML5.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.