Přejít k navigační liště

Zdroják » HTML » Strana 5 » Strana 5 z 8

Archiv pro štítek: HTML

Články Různé

Víte, co byl JESPR? A víte, jaké problémy způsoboval? Dnes se JESPR vrací z druhé strany, a na významu tak nabývá opět Zlaté webdesignérské pravidlo. Že nevíte, které z té řady zlatých pravidel mám na mysli? Přece to jediné, které si opravdu zaslouží být pravidlem, a ne dogmatem. To o uživateli a jeho prohlížeči.

Články Webdesign

Drobečková navigace je stále populárnější a ve webdesignérských a UX kruzích se probírá její správný vzhled, umístění a logika. Méně pozornosti se věnuje jejímu kódování, tedy zápisu v HTML. V článku si ukážeme několik možných způsobů vytvoření HTML kódu pro tento navigační prvek.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.