Přejít k navigační liště

Zdroják » Harmony

Archiv pro štítek: Harmony

Články JavaScript

Asynchronní callbacky v Node.js jsou peklo. Každý, kdo v nodě něco kdy zkoušel napsat, to ví. Nové verze enginu V8 nám ale přináší některé novinky z ECMA6, které pomohou udělat asynchronní kód čitelný a jednoduchý, konkrétně mám na mysli generátory. V tomto článku si ukážeme techniku, která umožní psát asynchronní kód stejně čitelně, jako by byl synchronní.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.