Přejít k navigační liště

Zdroják » CMS » Strana 2 » Strana 2 z 3

Archiv pro štítek: CMS

Články Různé

V současnosti už u většiny běžně vytvářených webových projektů není nutné začít stavět „na zelené louce“ a programovat vše od začátku. Velkou množinu webových projektů lze zpracovat pomocí moderních systémů pro správu obsahu (CMS), jako jsou Joomla, Wordpress či Drupal. V článku si představíme poslední jmenovaný.

Články PHP, Různé

Jeden z nejznámějších volně dostupných redakčních systémů (CMS) Drupal je v současnosti dostupný v šesté verzi. Vývojáři však pracují na nové verzi, která by měla být dostupná během několika měsíců. S některými novinkami, které přinese sedmá verze tohoto systému, se seznámíme v dnešním článku.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.