Na letošním Google I/O 2012 byla představena nová konzole pro publikování aplikací přes Google Play (dříve Android Market). Představení můžete vidět na videu níže. Od včerejška je tato konzole přístupná všem vývojářům. Můžete si ji…
Archiv pro štítek: Android
GUG.cz uvádí aDev Meetups. Cyklus nepravidelných přednášek o Androidu, který začíná v pondělí 22.10. v 18:00 v budově FIT ČVUT v Praze. Akce je především pro vývojáře Android aplikací, kteří již za sebou mají „Hello World“ a chtěli by…
Dnešním dílem končí seriál Vyvíjíme pro Android. Zrekapitulujeme, co jsme se naučili, opravím několik chyb z předchozích dílů a odkážu vás na další informační zdroje.
Dnešní díl seriálu „Vyvíjíme pro Android“ se bude týkat distribuce androidí aplikace. Ukážeme si, jak vytvořit .apk soubor, popereme se při tom s tvorbou ikon, krok za krokem si ukážeme, jak pracovat s Google Play a nahrajeme do něj naši aplikaci.
V dnešním nabitém dílu seriálu Vyvíjíme pro Android se naučíme pracovat s notifikacemi (včetně Jelly Bean novinek), broadcast receivery a Internetem, a to všechno při vytváření aplikace hlídající články na Zdrojáku.
Dnes se naučíme, jak změnit vzhled jednotlivých view anebo celé aplikace pomocí stylů a motivů. Krátce se také zmíníme o Design Guidelines.
V dnešním díle seriálu Vyvíjíme pro Android se naučíme pracovat s dialogy, popíšeme si životní cyklus Activit a Fragmentů a ukážeme si, jak uchovat jejich stav, přestože je konkrétní objekt z paměťových důvodů zničen.
Content providery na Androidu umožňují aplikaci poskytnout svá data ostatním aplikacím. Dnes si je představíme a potom přepíšeme aplikaci Poznámkový blok z dílu Fragmenty a SQLite databáze tak, aby uměla poznámky poskytnout ostatním aplikacím. Zároveň si procvičíme intent filtry.
Spolupráce aplikací na Androidu přímo závisí na intentech a intent filtrech. Bezpečnost je zase poměrně vysoká díky permissions. A to bude náplní dnešního dílu seriálu Vyvíjíme pro Android.
Téměř každá aplikace potřebuje uživateli nabídnout nějaké nastavení, stejně tak jako na velkou část případů nestačí vestavěné Adaptery. Po přečtení dnešního článku si budete s těmito problémy umět poradit, a navíc se k tomu dozvíte něco o tvorbě menu.


