Přejít k navigační liště

Zdroják » Adobe » Strana 2 » Strana 2 z 6

Archiv pro štítek: Adobe

Články Různé

GPU akcelerované 3D ve Flashi, AIR pro Google TV, HTML5 animátor, Digital Publishing – to vše přinesl letošní Adobe MAX. Novinky potěší nejenom Flash a HTML5 vývojáře, ale i grafiky, kteří cílí svůj obsah na tabletové zařízení. Pokud jste nestihli živý přenos, máme pro vás menší shrnutí přímo z Los Angeles.

Různé
Zprávičky Různé

Každoroční konference společnosti Adobe s názvem MAX se blíží. Hlavními tématy pro MAX 2010 mají být, podle vyjádření Adobe, řešení pro vývoj smartphonových aplikací pro různé OS, a rovněž nástroje pro digitální publikování. Velký prostor…

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.