Přejít k navigační liště

Zdroják » Mobilní vývoj » Strana 2 » Strana 2 z 24

Archiv pro kategorii: Mobilní vývoj

Mobilní vývoj

Největší středoevropské setkání příznivců mobilního světa mDevCamp 2016 je letos obsazeno skutečně kvalitními hosty. Mezi pozvanými řečníky, kteří budou mluvit o trendech v mobilním vývoji, designu i byznysu, jsou spoluautoři světově známých aplikací Instagram, Slack či Spotify. Konferenci mDevCamp, která se bude v Praze konat už pošesté, organizuje Avast Software. Letos se uskuteční v pátek 17. června v kinosálech CineStar Černý Most.

V druhém díle seriálu o Ionicu si stručně popíšeme základní strukturu aplikace a ukážeme si, jak efektivně prototypovat aplikaci pomocí nástroje Ionic Creator. Výsledek si pak spustíme jako samostatnou aplikaci přímo v telefonu a také jej odešleme k testování na vzdálený telefon pomocí Ionic View.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.