Co všechno víte o zachytávání, bublání a zastavování událostí? Skrývá se v nich více „špeků“, než by jeden tušil.
Archiv pro kategorii: JavaScript
PragueJS pořádá ve čtvrtek pravidelný javascriptový meetup na téma Google Closure a Cucumber.js
Komentáře: 2Ve čtvrtek 25.7. proběhne javascriptový meetup v Node5 s tématy: Miroslav Kuzmisin – Intro do Google Closure Compiler a Library Adam Kliment, Apiary.io – Cucumber.js Začátek v 18 h v prostorách Node5 v Praze. Přihlásit…
Po krátké odmlce se vrací seriál o tvorbě e-shopu. Tento díl bude věnován především nástroji Bower, který složí jako balíčkovací systém pro uživatelskou část, a také nástroji Yeoman pro scaffolding.
PragueJS pořádá tento čtvrtek pravidelný JS meetup, na téma API se Socialbakers a Apiary
Komentáře: 2Ve čtvrtek 27.6. proběhne javascriptový meetup v Node5 s tématy: Lukáš Weber a Lukáš Drba, SocialBakers – HERA – API v Socialbakers Jakub Nešetřil, Apiary – Trendy v návrhu APIs, jak souvisí API a UX jak přizpůsobit API…
Kniha je pro začátečníky a mírně pokročilé v AngularJS. Předpokládá se znalost JavaScriptu a HTML. Pokročilá témata jsou probrána jen lehce nebo v ní vůbec nejsou.
Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhl po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…
Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhl po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…
Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych šáhnul po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…
Ve čtvrtek 30.5. proběhne javascriptový meetup v Node5 s tématy: František Hába, Apiary.io – RequireJS Nick Jennings – Autonomous web apps with Sockethub Začátek v 18h v prostorách Node5 v Praze. Přihlásit se…
Když jsem se před časem poprvé ponořil do světa WebGL, začínal jsem na zelené louce. Kdybych chtěl mít rychle nějaký výstup, jistě bych sáhnul po hotovém řešení, poskytujícím přímo graf scény (například vynikající three.js). Já chtěl ale vědět, jak a proč ty věci fungují; každou funkci si vyzkoušet a pochopit její účel. Své poznatky budu sepisovat, kdyby se náhodou někomu hodily…





