Dnes odbočíme od hlavní linie seriálu a ukážeme si, jakým způsobem lze aplikaci zprovoznit na dalších dvou operačních systémech – Windows 10 Mobile a desktopových Windows 10. Čtvrtý díl tedy osloví především fanoušky této platformy, své zde naleznou ale i ostatní zájemci o hybridní vývoj.
Archiv pro kategorii: JavaScript
Pokud píšete Angular 1 aplikace a uvažujete o migraci na Angular 2, pak přijďte na workshop tuto sobotu v Praze. Workshop bude v anglickém jazyce a vyžaduje znalost angular 1. Vstup zdarma, je…
Před více než 3 roky jsem zde začal psát seriál, jehož ústředním tématem byl především JavaScript a Node.js, ale také Angular a řada dalších technologií. Jak se JavaScript od té doby změnil?
Aktuálně vyvíjíme nový video ad server. Plus minus je to systém, pomocí kterého můžete zadávat reklamní kampaně, které se pak budou zobrazovat ve video přehrávačích. V článku popíši, jaké technologie jsme použili a jak jsme je všechny zkombinovali do jednoho funkčního celku.
Dnešní třetí díl pojmeme čistě prakticky. Vytvoříme si jednoduchou mobilní aplikaci, která bude zobrazovat filmy na základě vyhledávací fráze (bude to takové malé ČSFD). Jako databázi filmů použijeme předdefinované pole objektů. V příštím díle našeho seriálu pak tuto aplikaci napojíme na webové API.
V závěrečném díle o Lumines se podíváme na to, jak je vykresleno uživatelské rozhraní. Budeme se bavit o Reactu, pure komponentách a jak je to s podporou SVG v React.js. Na závěr si ukážeme drobné demo, jak pustit Lumines na serveru, a čeho se tím dá dosáhnout.
Slyšel jsi to? WordPress prý přepsali do Reactu a Nodejs. To je hustý! Tohle všechny péhápkáře položí, budou úplně vyřízení. Revoluce! Konečně se budou muset naučit ten náš JavaScript, React a Nodejs. Tohle bude konec jedné epochy… Ale pokusme se vše uvést na pravou míru.
V další kapitole této minisérie se podíváme na tzv. global immutable state. Co to je, k čemu to je dobré a jaké to přináší výzvy. Mluvit se mimo jiné bude o kurzorech, problematice ukládání a obnovování globálního stavu a také o tom, jak psát čitelný kód nad Immutable.js API.
Lumines je dnes již klasická hra, která byla původně vyvinuta pro herní konzoli PSP. Od té doby vznikla spousta klonů a implementací. Ta následující je vytvořena za pomocí moderních JavaScriptových technologií: React.js, Flux a Immutable.js.
Poznámky z Reactive 2015. Ochutnávka budoucnosti, včera bylo pozdě a použití teď a tady
Komentáře: 3Před několika týdny se Bratislavě konala konference Reactive2015. A bylo o co stát.



