Přejít k navigační liště

Zdroják » Autoři » Archivy pro Pavel Petřek

Archiv autora: Pavel Petřek

Pavel Petřek pracuje na vývoji pro Android ve společnosti Inmite, která je přední českou společností zabývající se touto platformou a dalšími smartphonovými platformami (iPhone, Blackberry). O Androidu přednáší při různých příležitostech již od raných počátků této platformy.

Články Mobilní vývoj

Mnozí čtenáři jistě vlastní telefon nebo jiné zařízení s Androidem a běžně s ním pracují, používají aplikace, stahují je z Android marketu a instalují. Ovšem jak taková aplikace vypadá uvnitř? Minule jsme si řekli, v čem se aplikace pro Androida vyvíjí, dnes si ukážeme, jak jsou uvnitř uspořádané.

Články Mobilní vývoj

Mobilním zařízením, schopným pracovat s webem, určitě patří budoucnost – alespoň ta nejbližší. Do vývoje v této oblasti razantně vstoupil Google se svým OS Android: Počet zařízení, založených na tomto OS, narůstá, a lze jej použít nejen v mobilních telefonech, ale i v tabletech či netboocích. Pojďme se na Android podívat blíže.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.