Přejít k navigační liště

Zdroják » Zprávičky » Proč by webdesignéři neměli používat AdBlock

Proč by webdesignéři neměli používat AdBlock

Zprávičky Webdesign

Nálepky:

Smashing Magazine zveřejnil úvahu Louise Lazarise s názvem Why Web Designers Should Not Use Ad Blockers. Ve svém článku shrnuje autor některé argumenty, proč by webdesignéři neměli používat AdBlock – od známého důvodu, že AdBlocker poškozuje trh, až po celkem zajímavé tvrzení, že procházení webu s AdBlockerem mění webdesignérům vnímání „webové reality“ a schopnost vcítit se do přání svých zákazníků.

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
guest
4 Komentářů
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Callo

Osobně ho používám, ale pouze na reklamu na webech, které to přehnali s mojí trpělivostí.
Nemám nic proti reklamně, ale unavuje mě honit zavírající křížek a nebo že mi za myší lítá motýlek a lekat se zvuku. To znamená, že Novinky, Idnes, Aktualně, Heureka, Živě, Týden jsou s AdBlockem a můžou si za to sami.

Ldown

AdBlock nepoužívám, ale Vaše důvody plně chápu. Taky se mě několikrát zvedl tlak, když jsem lovil zavírající křížek …

Ifo

Většina reklam je ve Flashi. Příliš často my pak prohlížeč bral 100% procesorového času. Nainstaloval jsem Adblock a už mi prohlížeč nepřetěžuje procesor.

bu

Já taky. Buď ať mi provozovatel koupí osmijádro, nebo ať si trhne nohou.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.