Na blogu MSDN vyšel článek Handling Multi-touch and Mouse Input in All Browsers, v němž autor ukazuje, jak řešit uživatelskou interakci (příklad: drag and drop) pomocí myši i dotykového ovládání, a to pro různé prohlížeče.
Archiv strana 98 z 338
Byla uvolněna verze 1.0.0 NoSql databáze Cassandra. Mezi hlavní vylepšení od poslední verze (0.8.5) patří: stabilnější výkonnost nejen díky možnosti umístění cache mimo heap a vylepšené alokaci paměti komprese SSTables (datových souborů) možnost kompaktace SSTables obdobně…
Framework jQuery Mobile řeší řadu problémů spojených s vývojem webových aplikací pro mobilní zařízení a zjednodušuje jejich tvorbu. V tutoriálu How to Build an RSS Reader with jQuery Mobile se dozvíte, jak pomocí tohgoto frameworku…
Na serveru Mashable vyšel článek 7 Essential JavaScript Typography Resources, který shrnuje zajímavé tipy na zdroje, které se týkají typografie.
Tutoriálový článek na blogu One Fork ukazuje, jak lze jednoduše integrovat JS testy coby CLI nástroj (a využívat je například při commitu do VCS). Popisovaný postup využívá nástroj PhantomJS (viz článek na Zdrojáku),…
Tým CakePHP oznámil oficiální vydání verze 2.0. Nová verze obsahuje řadu novinek, od opuštění podpory PHP4 (nadále pouze PHP5.2+) a změn v konvencích až po podporu HTML5 a CSS3 ve formulářích a vzhledu
Má obchodník s doménami, podnikatel a nejnověji filmový producent Zdeněk Kubík šanci zlikvidovat Ulož.to? Nakolik je jeho prohlášení o likvidaci tohoto serveru myšlené vážně? Udělejte si názor sami – rozhovor s Kubíkem na toto téma přináší dnešní Lupa.
Ve Windows Phone 7.5 mají uživatelé k dispozici zabudovaný prohlížeč, který odpovídá desktopovému IE9. Dokáže tedy (kromě jiných technologií z rodiny HTML5) zobrazovat i standardní video v tagu <video> – stejným HTML kódem, ve stejných formátech (podporuje H.264) i se…
HTML5 a hry k sobě docela sedí – i přes problémy, jaké HTML5 má s některými zásadními herními potřebami (např. zvuk). O problémech i o výhodách se v rozhovoru pro HTML5 Blog zmiňují Sean Lim a William Tan z týmu GameYawp, autoři…
Vytvoření infografiky není jen převedení čísel do omalovánek – infografika by měla mít svou logiku a dodržovat některé základní principy. Tyto principy shrnuje článek na Smashing Magazine The Do’s and Don’ts of Infographic Design.