Diskuse o tom, co by mělo být v HTML6 možná skončí. Na blogu WHATWG vyšel článek HTML je nové HTML5, v němž Ian Hickson oznamuje, že přecházejí na nový vývojový model. Původní záměr bylo vydat v roce 2012…
Archiv strana 146 z 339
Nové logo HTML5 od konsorcia W3C vzbudilo reakce libé i nelibé. Jak píše Bobbie Johnson ve svém článku, kde nazývá nové logo „fiaskem“: Není to kvůli tomu, jak logo vypadá (není nijak divoké) ani…
Devátého ledna byla uvolněna verze 0.7 NoSQL databáze Cassandra. Kromě mnoha bugfixů a vylepšení (např. až 8× rychlejší čtení z row-cache) obsahuje tato verze také nové, velmi zajímavé, možnosti: Sekundární indexy – již není třeba vytvářet…
COBOL je jedním z reliktů, „živoucí zkamenělina“, jakých se v IT mnoho nevyskytuje. Tento jazyk je používán přes 50 let, a je používán dodnes. Společnost Micro Focus, tvůrce prostředí Visual COBOL, uvádí, že stále existuje (a…
Techniku, kterou možná znáte z GMailu a Google Docs, kdy se přílohy a další soubory přidávají pomocí tažení souboru ze systému na určené místo webové stránky, je nyní možné použít i u YouTube. Zdroj: Downloadsquad
Pokud hledáte online náhradu pro Malování, můžete zkusit aplikaci CloudCanvas – běží v prohlížeči s podporou HTML5, umožňuje ukládat práci jako XML či PNG a pro ukládání využívá Google Documents. Pro práci máte k dispozici standardní sadu…
Už 90% procent provozu GMailu prochází při použití Chrome protokolem SPDY. Ten je navržen Googlem jako následník HTTP. Nabízí možnost iniciace spojení ze strany serveru, lepší kompresi a neblokující pipelining. Ve výsledku je…
Využíváte nebo zkoušíte využívat některou z NoSQL databází? Přijďte si příští úterý 25. 1. vyměnit zkušenosti do pražského HUBu. Setkání je otevřeno vývojářům, projektovým manažerům, technickým ředitelům, investorům i ostatním. Jedinou podmínkou je proslovení krátké řeči…
Hra rapt (Robots Are People Too) je, hráčským slangem řečeno plošinovka – hra, kde figurka jde jedním směrem a musí šplhat, skákat přes překážky, hledat cestu a sbírat body. A jak už je na Zdrojáku…
Titulek článku Chrise Dickinsona hovoří jasně: Not Your Father’s JavaScript. Autor zmiňuje fakt, že dnešní JS interpretery jsou mnohem dál než ty, co „znali vaši otcové“, a proto je na místě zrevidovat svůj postoj…



