Firefox od verze 4 obsahuje podporu pro práci se zvukem – a tím není míněn tag AUDIO, ale plnohodnotné API pro práci se zvukem, nazvané Audio Data API. Prohlížeč Chrome nabízí obdobné API s názvem Web…
Archiv strana 114 z 338
Pokud potřebujete do svého README souboru nějaký jednoduchý diagram, použijete pravděpodobně postup, známý už „odpradávna“: využijete znaky =, |, +, v, ^ a další podobné a pomocí nich nakreslíte požadovaný diagram. Práci vám…
Na Zdrojáku jsou velmi oblíbená jednokilobajtová JS dema – vzpomeňme na rotující vánoční stromek nebo na šachy, co neumí rošádu. Pro všechny milovníky podobnách kousků máme dobrou zprávu: byly vyhlášeny výsledky dalšího ročníku soutěže…
Co vlastně můžeme na Chromebooku spouštět za aplikace? Je jejich nabídka přijatelná, nebo to není, jak se říká, žádná sláva? Na NetTuts+ vyšel seznam nejznámějších online aplikací, které na Chromebooku poběží, rozdělený do…
Víte o tom, že je možné Groovy velmi efektivně použít pro skriptování namísto shellu operačního systému? Pro většinu adminů je to asi neužitečná informace, pro řadu Java vývojářů je to ovšem skvělá cesta, jak…
Mozilla nabízí Demo Studio, stránku, na níž naleznete nejrůznější ukázky moderních webových technologií v praxi – od efektů v čistém CSS až po využití AudioAPI a WebGL.
Už mnoho let je možné posílat maily v podobě HTML – tedy s formátováním, hypertextovými odkazy atd. U „webového HTML“ znají kodéři rozdíly mezi jednotlivými prohlížeči, ovšem u e-mailových klientů to většinou nikdo neřeší – a přitom i zde…
Článek iPad App Dos and Don’ts na serveru UX Booth shrnuje základní věci, které byste při návrhu aplikace pro iPad měli dodržet, a věci, kterým byste se rozhodně měli vyhnout. Zdůrazňuje rozdíly mezi…
Statistické údaje o používání jednotlivých frameworků a knihoven a o preferencích uživatelů naleznete graficky znázorněné v následující infografice ze serveru WebAppers. Zajímavým momentem, na který upozorňuje i autorka infografiky, je, že stále nejpoužívanější verzí jQuery je 1.3.2. Kliknutím…
Zajímavý test výkonu HTML5 vs Flash na mobilních zařízeních (smartphonech / tabletech) připravil Sean Christmann. Výsledky v běžných animacích vyznívají pro Flash příznivěji než pro kombinaci Canvas+JS, a to jak pro bitmapovou grafiku, tak…