Pěkný přehledový článek na blogu Hongkiat na příkladech ukazuje pěkná typografická řešení různých částí webů (hlavička, odkazy, seznamy, citace, …) Článek zmiňuje i použití vlastních fontů a naleznete v něm i velké množství odkazů k dalšímu zkoumání…
Archiv strana 107 z 339
V JavaScriptu není k dispozici nějaký „univerzálně uznávaný testovací nástroj“, jako jsou JUnit či PHPUnit. Existuje několik dobrých testovacích frameworků – QUnit, JSUnit, FireUnit, … Vývojáři z Yahoo! nabízí nyní celé prostředí pro jednotkové testy – Javascript Unit…
Autorka článku The Eight Pillars of Innovation, Susan Wojcicki (zaměstnanec Google č. 16), svých osm pilířů sice nadepsala slovem „inovace“, ale téměř beze změny je můžeme aplikovat na cokoli – od vývoje po budování…
Programujete aplikace pro iOS a chcete si rozšířit kvalifikaci i o Android, ale nevíte jak začít? Pomoci vám může průvodce Nicka Fariny. V něm zjistíte, co budete potřebovat, jak to nainstalujete, jaké problémy vás čekají, na…
Před víkendem drobná kuriozita – tyto hodiny od Andrewa Hoyera jsou tvořeny jen pomocí DIVů a vhodně použitých 3D CSS transformací (nutno použít prohlížeče, které tyto operace podporují; pokud takový nemáte, můžete vidět výsledek…
Napadlo vás, že byste rádi do své aplikace v Djangu doplnili možnost platby přes PayPal, ale bojíte se „složité implementace“? Obavy nejsou na místě, jak ukazuje návod Django PayPal Step-by-Step Integration.
Zajímavý doplněk k páteční diskusi o programování přináší článek Billa WagneraEmbrace detail, and ignore detail at the same time. Upozorňuje na zásadní rozdíl mezi školním přístupem, kde je potřeba, aby student poznal každý detail, porozuměl…
Zajímá vás 3D technologie WebGL? Podívejte se na osm zajímavých ukázek jejích možností.
Znáte JavaScript a zajímá vás jazyk Lua – stále populárnější skriptovací nástroj? Učení pro vás bude možná snazší, protože Lua je JS v mnohém podobná – syntaxí, closures, funkcemi první třídy apod. Průvodcem po podobnostech a…
Myslíte, že Agile a Tetris nemají nic společného? Podívejte se na jednoduchou prezentaci, která ukazuje základy agilního přístupu k vývoji na příkladu hraní Tetrisu.