Protokolem Pub-Sub a konceptem Web Hooks jsme se na Zdrojáku už zabývali (Máme pro vás čerstvé zprávy). Hookbox je comet server, implementující technologie pro výměnu zpráv, který lze snadno integrovat k existujícím aplikacím pomocí…
Archiv pro kategorii: Různé
Nástroj pro online interaktivní experimentování s CSS3 představil Mike Plate. Naleznete ho na jeho stránkách – http://css3.mikeplate.com/. Můžete si na jednom elementu vyzkoušet různé nové vlastnosti, včetně transformací, nových orámování atd., a zároveň máte k dispozici…
Mezi hlavní problémy webových aplikací patří jednosměrnost spojení – jakékoli změny, které udělal např. jiný uživatel v témže dokumentu, se projeví až ve chvíli, kdy první uživatel ten svůj znovu načte. Což je nepohodlné. Vývojáři…
Letos opět máte možnost nominovat své favority v anketěKřišťálová Lupa 2010, za níž stojí náš sesterský servr Lupa.cz. Nominační fáze aktuálního ročníku začala 26. července 2010 a poběží až do 31. srpna 2010. Během této doby může veřejnost…
Pokud máte zkušenosti s nějakým dobrým CRM systémem, jistě jste zaznamenali velmi příjemnou vlastnost – ve chvíli, kdy volá zákazník, má obsluha na displeji veškeré dostupné informace o tom kdo volá, odkud je, co v minulosti u firmy…
Vývojový kit Arduino, známý našim čtenářům ze seriálu na Rootu, nemusí běžet jen jako síťové zařízení či standalone krabička. Arduino má už v základní verzi zabudované sériové/USB rozhraní, je tedy možné jej použít jako…
Ačkoli se mezi programátory leckdy nahlíží na počítačové hry trošku pokrytecky jako na plytkou zábavu nehodnou vznešených úkolů Opravdového Programátora, je nepopiratelné, že právě hry ženou v některých oblastech vývoj kupředu a že se…
jQuery je velmi silná knihovna s mnoha funkcemi a metodami, které se často rády pletou, takže člověk musí u některých věcí, co nepoužívá každý den, zalistovat referenční příručkou a ujišťovat se, jestli opravdu použil to,…
Snad každý zná konzoli GameBoy od Nintenda. Poháněl ji upravený procesor Z80 a obsahovala LCD displej 160×144px, 8 kB RAM a vlastní hry byly na výměnných kartridžích. V článku GameBoy emulation in JavaScript se dozvíte,…
Na webu WebNT vyšel článek o ECMAScriptu 5, věnovaný chybovým objektům a výjimkám dle specifikace. Článek popisuje funkcionalitu a význam jednotlivých typů chybových objektů, věnuje se konstrukci pro vyvolání vlastní chyby a popisuje zpracovávání…