Experimentujete s novinkami HTML5 a CSS3? Zapojte se do soutěže Mozilla Derby. Soutěží se o ceny každý měsíc. Vývojáři vytvoří a zašlou své aplikace na zadané téma, resp. ani tak ne aplikace jako dema využití…
Archiv pro štítek: Webdesign
Trvalé lokální úložiště je jednou z oblastí, kde měly nativní klientské aplikace (desktopové) výhodu nad webovými aplikacemi. Představme si současné možnosti webových aplikací pro lokální ukládání dat.
O responsive designu jste mohli opakovaně slyšet nejen tady na Zdrojáku. Luke Wroblewski sestavil pět návrhových vzorů (čili jakýchsi univerzálních řešení, která můžete opakovaně používat na řadě svých projektů), se kterými se při použití…
Pěkný demonstrativní úvod do základních technologií z rodiny CSS3 pod názvem Vzhůru do CSS3 vytvořil Martin Michálek. Najdete v něm ukázky základního použití a odkazy pro další informace. Materiály jsou dostupné pod licencí Creative Commons…
Podívejme se na canvas z HTML5. Předvedeme si kreslení základních tvarů, cest, barevných přechodů a používání obrázků. Nakonec zkusíme v canvasu naprogramovat hru Halma.
Microsoft spouští novou kampaň na Internet Explorer pod názvem The Browser You Loved To Hate. Poselství kampaně lze shrnout asi takto: „Ano, Internet Explorer je ten prohlížeč, který jste neměli ani trochu rádi,…
V předchozích dvou článcích jsme si ukazovali, jak lze obsloužit dotyková gesta a jak zpracovat jednotlivé body dotyku. Naznačili jsme si strukturu informací, které má aplikace k dispozici. V posledním pokračování si ukážeme, jak je využít pro sledování dotyků více prsty.
Pokud budeme vytvářet kaskádové styly pro nový web, máme v podstatě dvě možnosti, jak zapsat velikosti fontů. Jedna z nich je definovat vše „napevno“, například pomocí rozměru v pixelech. Druhou možností je určit velikost relativně vůči…
Nová Google User Group, zaměřená na přístupnost, vzniká v Brně. Její první setkání se uskuteční v sobotu 11. února 2012 od 14.00 hodin v brněnském Café Falk. Na programu bude kromě představení pracovní skupiny, seznámení s přístupností některých služeb Google…
V minulém článku jsme si představili metody pro sledování a zachytávání dotykových gest pro zvětšení, zmenšení a natočení (známá gesta dvěma prsty). V tomto článku přijde na řadu sledování konkrétního dotyku prstu na dotykové ploše a jeho pohybu, a to na velmi nízké úrovni.



