Přejít k navigační liště

Zdroják » Python » Strana 7 » Strana 7 z 12

Archiv pro štítek: Python

Články Různé

Velmi často se stává, že rychlost výsledné aplikace je nepřímo úměrná rychlosti jejího vývoje – čím rychleji ji vyvineme, tím pomaleji běhá. Pak přichází vhodná chvíle na optimalizace. Pár milisekund ušetřených tu, pár tam, a na výsledku to je náhle znát. V článku si ukážeme, jak optimalizovat aplikace v Pythonu.

Články Různé

CZ.NIC vydalo v rámci své knižní edice třetí knihu, tentokrát o Pythonu. Editor sáhl po knize Marka Pilgrima „Dive Into Python 3“. A je na místě říct, že i tentokrát byl editorský výběr šťastný a s Dive Into Python 3 se dostává českému čtenáři do rukou kniha velmi kvalitní a poměrně nevšední.

Různé
Zprávičky Různé

Další „desetinová“ verze jazyka Python 3 vyšla právě včera. Nepřináší změny v syntaxi a jen několik málo změn do zabudovaných funkcí. Vývojáři se soustředili především na odladění chyb a na usnadnění portování z předchozích verzí Pythonu.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.