Přejít k navigační liště

Zdroják » Node.js » Strana 9 » Strana 9 z 10

Archiv pro štítek: Node.js

JavaScript

Jako doplněk ke včerejšímu stručnému představení a pro inspiraci „co číst dál?“ můžete zkusit stránky How to node. Naleznete na nich nejen praktické návody pro práci s Node.js, ale i obecnější témata, týkající se JavaScriptu…

Články JavaScript, Různé

Node.js je, když se podíváte na zahraniční vývojářské servery, pravděpodobně nejpopulárnějším tématem poslední doby. Přitom myšlenka použít JavaScript na straně serveru není nijak nová a Node.js není ani první, ani jediné řešení. Pojďme se stručně podívat na to, co je vlastně Node.js zač a jak se s ním pracuje.

Různé
Zprávičky Různé

Serverové běhové prostředí Node.js je stále intenzivně diskutované a nabírá na důležitosti. Pokud se s Node.js seznamujete, bude se vám hodit článek Jeffa Kreeftmeiera s jednoznačným názvem Experimenting with Node.js.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.