Přejít k navigační liště

Zdroják » Mobilní vývoj

Archiv pro štítek: Mobilní vývoj

Články PR Články

Po roční přestávce se 15. června do Prahy opět vrací největší konference pro mobilní nadšence ve Střední Evropě mDevCamp. Návštěvníci mají šanci osobně se setkat s autory slavných světových i českých aplikací, sledovat přednášky světových špiček, účastnit se workshopů a potkat tisíc lidí z celé Evropy.

Donedávna bylo základním, doporučeným, způsobem vývoje Android aplikací prostředí Eclipse s pluginem Android Developer Tools. Přestože jsem Eclipse dobře znal, nepracovalo se mi s ním dobře. Instalace byla komplikovaná, IDE pomalé a celkově to působilo neohrabaně. Nedávno ale Google přišel s novým vývojovým prostředím, Android Studio, které vám chci ukázat.

Stav SIMD v Rustu v roce 2025

Různé
Komentáře: 1
SIMD - neboli Single Instruction, Multiple Data - znamená, že procesor může jednou instrukcí zpracovat více datových prvků najednou. Typicky to znamená, že místo sčítání dvou čísel přičtete dvě sady čísel paralelně. To může přinést výrazné zrychlení například při zpracování obrazu, audia nebo numerických výpočtů. Pokud již SIMD znáte, tato tabulka je vše, co budete potřebovat. A pokud s SIMD teprve začínáte, tabulku pochopíte do konce tohoto článku

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.