Před nějakou dobou jsem dostal do schránky mail zhruba tohoto znění: „Dobrý den, používáme Angular, máme v něm rozepsanou aplikaci, ale máme problémy s výkonem, a programátoři si stěžují, že se jim struktura aplikace zkomplikovala. Implementace nových funkcí trvá déle, než bychom očekávali. Našel byste si chvilku? Třeba děláme něco špatně.“
Archiv pro štítek: JavaScript
Meteor nie je iba framework. Je to platforma, ktorá slúži na vývoj izomorfných, real-time, webových a mobilných aplikácií v JavaScripte. Táto platforma sa stará o celý ekosystém vývoja – packages (balíčky), vlastné client & server technológie a deploy.
Podzimní komplement přední světové konference JSConf se odehrál na tradičním místě v Berlíně, tradičním způsobem a za tradičního deště. Co zajímavého bylo k vidění, co se líbilo a co nelíbilo? Dojmy jednotlivce shrnuje tato krátká reportáž.
Gulp a Grunt jsou nástroje stejného zaměření. Jejich cílem je usnadnit proces sestavení aplikace (tzv. buildovací nástroje). Jaké jsou rozdíly? Jak jsou na tom s výkonem? Proč se vám možná nakonec bude víc líbit Gulp.
Přehled nástrojů pro herní vývojáře, který sestavili lidé z Mozilly.
Pokud je pro vás rychlost kódu důležitá, neměl by vás tento článek minout. Je možné, že objevíte něco, co můžete ještě zlepšit.
Při psaní aplikací v Node.js občas narazím na moduly obsahující zbytečné nedostatky, které vývojářům komplikují jejich používání. Následující článek rozebírá první z nich, a to chybné verzování modulů. Článek se zaměřuje na Node.js, nicméně postupy zde uvedené platí i pro ostatní jazyky a platformy.
Brněnské Pyvo a BRUG pořádají ve čtvrtek setkání Python a Ruby vývojářů na téma překladače
Komentáře: 0Překladače, parsery, kompilátory, konečné automaty, dekompilátory, generátory překladačů, gramatiky, bizoni aj. zvěř. To vše se bude probírat ve čtvrtek 24. 4. v Brně – začátek v 19 hodin ve sklepeních pivnice Koločava. Tentokrát…
Vývojářské nástroje v Google Chrome přináší zajímavou novinku. Jedná se o stroj času, pomocí kterého můžete snadno ladit ajaxová volání, resp. procházet různými stavy vaší aplikace v čase pomocí zásobníku asynchronních volání.
Má váš počítač mikrofon? Pak k němu můžete přistupovat i z webové aplikace. Tedy, pokud jí to dovolíte. Ukážeme vám, jak na to, a můžete si to rovnou vyzkoušet.







