Přejít k navigační liště

Zdroják » JavaScript » Strana 7 » Strana 7 z 72

Archiv pro štítek: JavaScript

Články JavaScript

Před nějakou dobou jsem dostal do schránky mail zhruba tohoto znění: „Dobrý den, používáme Angular, máme v něm rozepsanou aplikaci, ale máme problémy s výkonem, a programátoři si stěžují, že se jim struktura aplikace zkomplikovala. Implementace nových funkcí trvá déle, než bychom očekávali. Našel byste si chvilku? Třeba děláme něco špatně.“

Články JavaScript

Podzimní komplement přední světové konference JSConf se odehrál na tradičním místě v Berlíně, tradičním způsobem a za tradičního deště. Co zajímavého bylo k vidění, co se líbilo a co nelíbilo? Dojmy jednotlivce shrnuje tato krátká reportáž.

JavaScript
Články JavaScript

Při psaní aplikací v Node.js občas narazím na moduly obsahující zbytečné nedostatky, které vývojářům komplikují jejich používání. Následující článek rozebírá první z nich, a to chybné verzování modulů. Článek se zaměřuje na Node.js, nicméně postupy zde uvedené platí i pro ostatní jazyky a platformy.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.