Komentáře k článku
10 % českých webů má problémy s přesměrováním

Jedním z často podceňovaných technických problémů webů je nezvládnuté přesměrování. Sami na tento problém často narážíme při správě PPC kampaní, kde může mít dalekosáhlé následky. V článku si představíme typické problémy a jak se jim vyhnout.
Žiadne cudzie query stringy v appke nechcem
a preto presmerovávam na vopred defionopaný zoznam adries, neznáme veci za otáznikom dávam cielene preč. Reklamné kampane ma nezaujímajú, ak nejakú potrebujem merať, vytvorím vstupnú stránku za týmto účelom.
Web je z tohto dôvodu v zozname „problémových“. :-) OK
Příklad: Udělám mailingovou + fb akci. V emailu mám 3 odkazy na vstupní stránku (logo, v textu atlačítko), z facebooku 3 varianty reklamy. Celkem tedy 6 vstupních stránek, které by vyřešilo několik parametrů v url.
Re:
Áno, prácu to zjednodušuje, no mne sa takýto prístup nepáči už len z dôvodu, že niekto môže nechať zaindexovať odkazy typu: https://www.example.com/?sme-hajzli-a-ojebabravame-zakaznikov
Asi som exot, ale v URL nechcem mať nič, čo nemám vopred definované v appke a to ani za otáznikom, alebo kdekoľvek inde.
Re:
Ono spracovať sa dá čokoľvek, no appka by to IMHO mala po spracovaní presmerovať cez HTTP 301 na stránku bez parametrov.
Moderní výhoda www.
V moderní době se předpona www znovu ukazuje jako výhodná také kvůli reklamě. Když inzerujete zdrojak.store, málokterého potencionálního zákazníka napadne, že se jedná o url. Nejsme na nové TLD zvyklí, především lidé méně technicky znalí. http://www.zdrojak.store u zákazníků spíše bude evokovat webovou adresu (např. v reklamní kampani). To stejné platí i u exotických tld (často třeba .tk nebo .name), ale až nyní to začíná nabývat na významu.
Re: Moderní výhoda www.
Oprava: www . zdrojak . store (za autoformátování odkazů bych zabíjel vývojáře)
Re: Moderní výhoda www.
neviem čo ti to formátovalo, ale http://www.zdrojak.store neautoformátuje.
Re: Moderní výhoda www.
aha, tak formátuje, zaujímavé že v náhľadu to vypíše normálne ako text… potom na čo je ten náhľad?