Přejít k navigační liště

Zdroják » Archivy pro Martin Michálek » Autoři » Strana 3 » Strana 3 z 7

Archiv autora: Martin Michálek

Nezávislý specialista na webový front-end. O responzivním webdesignu, HTML5, CSS3 a dalších tématech píše na blogu Vzhůru dolů a na Twitteru jako @machal.

Články Webdesign

PostCSS je nástroj pro transformaci CSS pomocí pluginů napsaných v Node.js. Naoko vlastně nic nedělá, je to ale nutná spodní vrstva pro fungování známějších a zajímavějších pluginů, například Autoprefixeru. V textu ukážu, jak jej využít jako jednoduchý a rychlý preprocesor, který vám na spoustu projektů výborně poslouží.

http2
Články Různé

HTTP/2 je nová verze protokolu, která dokáže urychlit načítání vašich webů. Je už téměř plně podporovaná na straně prohlížečů i serverového software. Pokud máte vlastní server, není problém dvojku hned nasadit a já vám radím, abyste to taky udělali. České sdílené hostingy zatím většinou čekají. Na co? Vše se dozvíte.

GPUI Component: moderní Rust GUI komponenty pro cross-platform desktop aplikace

Různé
Komentáře: 0
GPUI Component je open-source Rust knihovna rozšiřující framework GPUI o více než 60 moderních, nativních a multiplatformních UI komponent. Staví na deklarativním přístupu, stateless renderování a jednoduchém API inspirovaném Reactem či Yew. Díky optimalizovanému výkonu, podpoře témat a flexibilním layoutům umožňuje rychlý vývoj desktopových aplikací, jako je například trading nástroj Longbridge Pro. Knihovna je licencována pod Apache 2.0 a dostupná na GitHubu.

Vitest 4.0 – nové vizuální testování, lepší debugging a stabilní Browser Mode

Nová verze Vitest 4.0 posouvá hranice testování webových aplikací. Přináší stabilní běh testů přímo v prohlížeči, podporu vizuálního regresního testování i chytřejší práci s lokátory a typováním. Vývojáři tak získávají robustnější, rychlejší a přehlednější nástroje pro zajištění kvality UI i logiky aplikací.