Špatné a správné používání „nofollow“
Nálepky:
Marek Hnátek se ve svém článku Nofollow odkazy a prolinkování vašeho webu rozebírá špatné a správné používání rel="nofollow"
:
Atribut rel=“nofollow“ je často nesprávně pochopen. Nedávno jsem se setkal s jeho nevhodným použitím při prolinkování webu. Tento článek pojednává o tom, jak k nofollow odkazům správně přistupovat.
Přidáním příkazu nofollow dáte vyhledávači informaci o tom, aby nesledoval daný odkaz a nepředával mu hodnocení PageRank ani text odkazu. To vybízí ke snaze manipulovat s tímto atributem za účelem získání většího hodnocení konkrétních stránek tím způsobem, že u vybraných odkazů webmaster přidá nofollow, aby všechno nebo většinu hodnocení získaly zbylé „normální“ odkazy. Tato činnost se nazývá PageRank sculpting a dříve skutečně fungovala. Následně však Google změnil přístup, na což se dnes zapomíná.
Více najdete ze zmiňovaném článku.