Re: BrowserQuest - experiment s massive multiplayer v HTML5
Tak k porovnání jsou tu jiní hráči. Tady je jednoduchá grafika podle mne záměr. Oddechovka je to příjemná a zábavná a ani nevadí, že má dostupný zdroják :D
Pokud tam nemají fallback na HTTP polling (long nebo short) ani nevypíšou žádnou hlášku, proč to nefunguje, tak web socketům moc dobrou reklamu neudělají. Měli by si najmout nějaké zkušené flashaře na konzultace. ;-)
Jestli jste někdy řešili nasazování aplikace, asi víte, že všechno odladit může být celkem zdlouhavá záležitost. Dokážete si představit, že na to máte jen týden? Že je to nemožné? Není! Jde to a ani to nemusí být příliš složité.
Mikrofrontendy jsou zajímavá adaptace konceptu microservices pro potřeby frontendového vývoje. Podívejte se, co to v praxi obnáší a proč jsme se v Seznam.cz rozhodli vyvinout náš vlastní microfrontend framework, Merkur.
Re: BrowserQuest - experiment s massive multiplayer v HTML5
no a teraz to porovnajme s 15 rokov starym everquestom http://flatrock.org.nz/static/frontpage/assets/info_and_tech/everquest.jpg :D
Re: BrowserQuest - experiment s massive multiplayer v HTML5
Tak k porovnání jsou tu jiní hráči. Tady je jednoduchá grafika podle mne záměr. Oddechovka je to příjemná a zábavná a ani nevadí, že má dostupný zdroják :D
Re: BrowserQuest - experiment s massive multiplayer v HTML5
Paráda! Mě se zrovna takhle grafika hodně libí. A myslím si, že nejsem sám.
Connecting to server...
„Connecting to server…“
Pokud tam nemají fallback na HTTP polling (long nebo short) ani nevypíšou žádnou hlášku, proč to nefunguje, tak web socketům moc dobrou reklamu neudělají. Měli by si najmout nějaké zkušené flashaře na konzultace. ;-)