Komentáře k článku
GRASP – 1 – Úvod a Protected variations

Přidělování zodpovědností (kdo bude co dělat) a návrh jejich kooperace je důležitým a netriviálním krokem při návrhu software. Návrhové principy GRASP (General Responsibility Assignment Software Patterns), které sestavil Craig Larman, nám k tomu poskytují užitečná vodítka. V prvním díle se seznámíme se základními pojmy a probereme princip Protected variations.
Překlepy
Díky za přehledný a stručný úvodní článek do GRASP. Budu se těšit na další díly.
Jenom jsem si všiml dvou překlepů (v druhé polovině), tak upozorňuji:
1) sytému => systému
2) ke rozšíření => k rozšíření
Re: Překlepy
Opravili jsme, dekujeme.
Pure fabrication
Pure fabrication se do cestiny nejlepe prelozi jako „ciry vymysl“, coz byl evidentne navrhovy princip pouzity pro tuto serii clanku. :-) Autor tim doklada, ze se ridi svymi vlastnimi radami (ktere jsou bohuzel natolik obecne, ze si nezadaji s Forerovym jevem).